Google Ads

Google Ads Performance Max erstatter Smart Shopping og lokale kampanjer

I slutten av 2021 så lanserte Google en ny kampanje versjon, Performance Max kampanje. For en periode så har man hatt mulighet til å kjøre denne i tillegg til eksisterende kampanjer. En Performance Max kampanje vil bruke det beste av Google automatisering slik at man kan nå ut til de [...]

Les mer

Google Ads

Performance Max – en fullautomatisert kampanje

I begynnelsen av november lanserte Google en ny kampanje versjon, en Performance Max kampanje. Med denne så kan du som annonsør nå hele Google nettverket med kun en enkel kampanje. Denne kampanjetypen utfyller søkeordbaserte søkekampanjer slik at man kan finne flere konverterende kunder i alle Google-kanaler, for eksempel på YouTube, [...]

Les mer

Microsoft Ads

Microsoft Audience annonser er nå tilgjengelig i Norge

Siden midten av november 2021 så er Microsoft Audience annonser blitt tilgjengelig for annonsører i Norge. Microsoft Audience er hva Google kaller Google Display Network.  Microsoft Audience annonser er en integrert annonseringsløsning optimalisert for søkeannonsører. Denne funksjonen gjør det mulig for annonsører å få ekstra høy kvalitets-trafikk fra ikke-søkeplasseringer. Annonsene [...]

Les mer

Profilering

Bestill profilering av din bedrift hos Zebra Media

Hva med profilering av din bedrift? Eller er du på utkikk etter profileringsartikler? Hva med å vise dine ansatte og kunder at du setter pris på dem? Dette kan vi nå hjelpe deg med! Alt fra drikkeflasker, tursekker, klær, kulepenner og mye mer. Vi hjelper deg til å finne produktet [...]

Les mer

Google Ads

Gjør deg klar for julesesongen på Google

I en undersøkelse gjort av Google vises det at søke interessen for begrep knyttet til julegaver har hatt en økning på 30% i Norge i 2020 sammenlignet med året før. Og 79% av “juleshopperne” har sagt at de har begynt å tenke på gaver to eller flere uker før de [...]

Les mer

Facebook

Julesalg med Facebook

En undersøkelse gjort av Facebook viser at 43% av shopperne starter julehandelen sin i november eller tidligere. Med andre ord, vær tidlig ute med å ha alt på stell.   Her har du en sjekkliste som kan hjelpe deg med å få økt salg de kommende månedene på Facebook. 1. [...]

Les mer

LinkedIn

Hvordan jobbe organisk med LinkedIn

I følge en undersøkelse gjort av Ipsos så har 30% av den norske befolkningen en LinkedIn profil i dag, 36% av disse er menn og 24% kvinner. Det som i hovedsak skiller LinkedIn fra andre annonserte plattformer, er mulighetene du har til å nå B2B kunder og ledere av forskjellige [...]

Les mer

Pinterest

Hvordan lykkes på Pinterest

Visste du at over 1,170,000 nordmenn har en profil på Pinterest? 72% av disse er kvinner og 28% menn. 13% av kvinnene i alder 18-29 år bruker Pinterest daglig. Her finner daglig mennesker ideer til mat oppskrifter, inspirasjon til interiør, oppussing ideer, gave forslag og mye mer. Som en bedrift [...]

Les mer