Facebook Google Ads SEO E-post

Facebook

Facebook-side

La oss drifte din tilstedeværelse på Facebook, og bidra til økt synlighet, tilstedeværelse og engasjement.

Hvis interessen for å drive dine sosiale medier har dabbet av, og delegering av diverse kontoer til andre kollegaer, ikke går så bra som planlagt. Da er det på tide og la Zebra Media drifte din tilstedeværelse på sosiale media og bidra til å bygge din online merkevare.

Vi jobber med digital markedsføring hvor Facebook er en av kanalene for betalt markedsføring. Facebook kan skape godt engasjement rundt merkevaren din og dialog med potensielle kunder. Gjennom denne kanalen får du vist deg frem til nye målgrupper, samtidig som du styrker tilstedeværelsen mot eksisterende kunder.

Facebook innlegg kan vi jobbe med ukentlig, hver andre uke eller en gang i måneden. Alt etter hva kunden ønsker.

Det lages gode grafiske innlegg til annonseringen som er rettet mot det publikum bedriften ønsker å nå ut til.

Ta kontakt
Facebook Google Ads SEO E-post

Google Ads

Google Ads tidligere Google AdWords, er et Google sitt annonserings system. Dette er en av de mest lønnsome annonsekanalene på nett, og mange bedrifter opplever flere kunder, økt salg og relevant trafikk.

Ved å bruke Google Ads vises dine annonser kun når det utføres relevante søk. En har med andre ord målrettet markedsføring inn mot ønsket målgruppe, og slipper dermed å betale for unødvendig eksponering mot kunder som leter etter varer og tjenester du ikke kan levere.

Når vi jobber med Google Ads, måler vi som regel resultatene i konverteringer. Dette er en handling som telles når noen gjøre noe med Google annonsen din (klikke på tekstannonse eller video) og deretter gjør en handling som er satt opp som mål for bedriften (kjøp i nettbutikk, medlem av kundeliste, antall visninger på nettside).

Vi vurderer resultatene underveis, for på den måten optimalisere kampanjene slik at en reduserer unødvendige kostnader for hver enkelt kampanje.

Kontakt oss for Google Ads.

Ta kontakt

Google-reklame

Snarveien til toppen av Google. Ingen bindingstid, målrettet annonsering og god eksponering.

Facebook Google Ads SEO E-post

SEO

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Målet er at din nettside skal rangere høyest mulig i søkemotorene.

Søkemotoroptimalisering (SEO) er en samling metoder som brukes til å skape synlighet på nett. Det kan hjelpe deg med å få økt trafikk til din nettside. Ditt firma får bedre merkevarebygging dersom du utnytter søkemotoroptimalisering fullt ut.

Det er en omfattende jobb, og en kontinuerlig prosess. Målet er at din nettside skal rangere høyest mulig i søkemotorene.

Med SEO (Serch Engine Optimization) eller søkemotoroptimalisering jobber man nettsiden opp i de forskjellige søkenettverkene på gjennom tekster og begreper relevant for egen bedrift.

Gjennom SEO tilpasser man nettsiden inn mot Googles retningslinjer når en utformer en nettside. På denne måten tilbyr du kundene det de leter etter.

Søkemotoroptimalisering er de tekniske aspektene ved en nettside, innhold, kvalitet og lenker.

Google og andre søkemotorer sender ut programmer som «kravler» seg gjennom alt innholdet på et nettsted. På denne måten blir en nettside indeksert. Det er viktig for en nettside å lett la seg indeksere for søkemotorenes roboter.

Det hjelper med andre ord lite om nettsiden din inneholder verdens beste innold, om dette ikke kan leses og indekseres av en søkemotor.

Da får en ikke noen til å søke frem nettsiden.

Gjennom indekseringen blir nettsiden rangert inn mot søkemotorene. Den god rangering gjør at ditt innhold listes foran annet innhold. De fleste søkemotorer belønner nettsider og innhold som er relevant for folk som søker.

Det er flere ting som påvirker disse rangeringene, og algoritmen til for eksempel Google er komplekse og endres stadig. Dette gjør SEO til et omfattende fagfelt, hvor mange bedrifter trenger hjelp til å gjennomføre tiltak for sin egen nettside.

Ta kontakt
Facebook Google Ads SEO E-post

E-post

E-postmarkedsføring er ikke død, den er enda sterkere enn før. Forskjellen mellom et engasjerende nyhetsbrev og noe som blir oppfattet som spam ligger i kompetansen, som er lagt i mediet.

Oppdatér kundene, prospektet og samarbeidspartnere om hva du driver med. Fortell om bedriften din, hva slags mål dine ansatte har nådd, og skap et miljømessig bånd mellom deg og dine samarbeidspartnere.

Gi dine kunder et utstillingsvindu av bedriften din via e-post. I dette vinduet presenterer du din seriøsitet, produkter, tilbud og support. En salgsoppfølgingsmail som ber om tilbakemelding og takknemlighet for salget er et positivt element for kundeforholdet.

Trenger du hjelp med E-postmarkedsføring?

La oss håndtere dette for deg.

Ta kontakt

E-postmarkedsføring

Oppdatér kundene, prospektet og samarbeidspartnere om hva du driver med.