Google Ads

Google Ads tidligere Google AdWords, er Google sitt annonserings system. Dette er en av de mest lønnsomme annonsekanalene på nett, og mange bedrifter opplever flere kunder, økt salg og relevant trafikk. Ved å bruke Google Ads vises dine annonser kun når det utføres relevante søk. En har med andre ord målrettet markedsføring inn mot ønsket målgruppe, og slipper dermed å betale for unødvendig eksponering mot kunder som leter etter varer og tjenester du ikke kan levere. Når vi jobber med Google annonsering, måler vi som regel resultatene i konverteringer. Dette er en handling som telles når noen gjøre noe med Google annonsen din (klikke på tekst annonse eller video) og deretter gjør en handling som er satt opp som mål for bedriften (kjøp i nettbutikk, medlem av kundeliste, antall visninger på nettside). Vi vurderer resultatene underveis, for på den måten optimalisere kampanjene slik at en reduserer unødvendige kostnader for hver enkelt kampanje.Kontakt oss for Google annonsering.

Ta kontakt

Google-reklame

Snarveien til toppen av Google. Ingen bindingstid, målrettet annonsering og god eksponering.

Facebook Google Ads Microsoft Ads Pinterest LinkedIn SnapChat SEO

Google Ads

Google Ads Performance Max erstatter Smart Shopping og lokale kampanjer

I slutten av 2021 så lanserte Google en ny kampanje versjon, Performance Max kampanje. For [...]

Google Ads

Performance Max – en fullautomatisert kampanje

I begynnelsen av november lanserte Google en ny kampanje versjon, en Performance Max kampanje. Med [...]

Microsoft Ads

Microsoft Audience annonser er nå tilgjengelig i Norge

Siden midten av november 2021 så er Microsoft Audience annonser blitt tilgjengelig for annonsører i [...]

Profilering

Bestill profilering av din bedrift hos Zebra Media

Hva med profilering av din bedrift? Eller er du på utkikk etter profileringsartikler? Hva med [...]

Google Ads

Gjør deg klar for julesesongen på Google

I en undersøkelse gjort av Google vises det at søke interessen for begrep knyttet til [...]

Facebook

Julesalg med Facebook

En undersøkelse gjort av Facebook viser at 43% av shopperne starter julehandelen sin i november [...]

LinkedIn

Hvordan jobbe organisk med LinkedIn

I følge en undersøkelse gjort av Ipsos så har 30% av den norske befolkningen en [...]

Pinterest

Hvordan lykkes på Pinterest

Visste du at over 1,170,000 nordmenn har en profil på Pinterest? 72% av disse er [...]